torsdag 26. november 2009

Å fy søren!
Folk seie atte desember e så travel
men desse 2-3 siste vekene her så har eg spronge i frå de eina te de andra
og me ekje begynt på desember ein gong
Ikkje møkje ti te verken å sy elle mala
Når ongane sporte om dei konne få såner kalenderar så dette
sa eg berre heilt roligt, mesten kviskrande;
då blir de ingen pakkekalender
Neida, de va greit sa dei
Å jippi!
Eg heiv meg mesten i biel å kjypte me ein gong
sånn atte dei ikkje klarte å ombestemma seg


Har klart å skvisa inn litt hobby
Her e nogen bilder så ei på jobben ska ha



Såner knaggrekka va de jammen lenge siå eg hadde lagt




Åsse te slutt ein Tilda engel så ska pryda veggen fram te jul
Har klyppt ut mynster te ein såner 80 cm o
men vettkje om eg klare å få sydd den føre jul







Ingen kommentarer: