mandag 23. juni 2008

Hjeeeeelp! Me har kjypt nye sofa og den e kvite. 6 veker uten sofa og krangling om den eine stoel me har hatt e forbi. Å gå i frå mørke brunt te kvitt va ein veeeeeldig store øvegong, men de e de eg har hatt lyst på lenge. Adle seie atte du må ikkje finna på de du har jo ongar, kor lenge trur du den e kvite då.......Eg vett jammen ikkje, men de va defor me kjørte øve fjoren å kjypte på Ikea.
Alexander har vore vekke i helgå og i biel når eg hadde vore å henta han fortalte eg om denne kvite sofaen så me hadde kjypt ås. Han rista litt på håve og sa "ka e de nå dåkke har fonne på då?" Når han kom inn i ståvå så sa han (han e 12 år) Eg tar de tebars de så eg sa i biel, de va knall fint!
Me har ennå ikkje fonne noge bor me lika så føreløpig så fungera poffen bra.
Så jenstår de å sjå då kor lenge den e kvite.....
Og e de ikkje deiligt atte nogen va så lure å oppfant vaskemaskinen...

Ingen kommentarer: